Termékvisszaküldés és visszatérítés

Hogyan és milyen feltételekkel tudom visszaküldeni a terméket?

Felhívjuk figyelmedet, hogy a bambusztermékek természetes alapanyagú termékek, ezért színük és olykor textúrájuk termékenként eltérő lehet. Ezek a jellemzők nem tekintendők a termék hibájának vagy hiányosságának, hanem valójában megerősítik azt a tényt, hogy természetes termékekről van szó.

Átvételekor mindig ellenőrizd a futártól kapott csomagok sértetlenségét és fizikai állapotát, és azonnal értesíts bennünket, ha sérült terméket kaptál.

Bármely termék visszaküldését kérheted a termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül.

Ezt kell tenned:

Küldj egy e-mailt a kapcsolat@dodoli.hu címre “Visszaküldés” tárggyal, és add meg az e-mailben a következő adatokat:

  • Az adott megrendelésből mely termék(ek)et szeretnéd visszaküldeni. Például: “zöld egeres tányér”.
  • A megrendelés vagy a számla sorszáma. A számla sorszáma a számla tetején található.
  • Bankszámla adatok (a bankszámla tulajdonosának neve és a bankszámla IBAN-ja), amelyre szeretnéd a visszaküldött termékek értékét megkapni.
  • Mobiltelefonszámodat.
  • Azt a címet, ahonnan szeretnéd, hogy a visszaküldött termékeket a futár felvegye.
  • Preferált dátum, amikor szeretnéd, hogy a terméket a futár átvegye.

Legfeljebb 3 munkanapon belül megküldjük a válaszunkat az e-mailedre a részletekkel és világos utasításokkal.

Nagyon fontos!

NE semmisítsd meg egyetlen termék eredeti dobozát sem, és ne ragassz közvetlenül rájuk semmilyen címkét vagy ragasztószalagot.

Csomagold és dobozold be megfelelően a terméket, hogy a termék és eredeti doboza biztonságban megérkezzen hozzánk. Használhatod ugyanazt a karton dobozt visszaküldéshez, amelyben a megrendelésed érkezett Hozzád.

Visszaküldés előtt a termék(ek) külső dobozába helyezd bele a számla másolatát vagy a számla sorszámát tartalmazó üzenetet. Így biztosan nem lesz félreértés, amikor a visszaküldött termék(ek) megérkeznek a raktárunkba.

NE küldj vissza terméket a fentiekben részletezett visszaküldési kérelem és megerősítő e-mail nélkül.

Minden jóváhagyott visszaküldési kérelem esetén mi küldjük a futárt, hogy felvegye a visszaküldendő termékeket tartalmazó csomagot. NE postázz csomagokat / dobozokat magad.

NE küldj vissza termékeket posta vagy egyéb futár útján. Ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni.

NE küldj termékeket utánvéttel. Ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. Cégünk nem kezel készpénzt.

A szállítás eredeti költsége NEM visszatéríthető.

Miután megkaptuk a csomagot, a termékeket ellenőrizzük, és ha minden feltétel teljesül, a visszaküldés jóváhagyásra kerül. A visszaküldött termékek értékét elutaljuk a visszaküldési kérelmedben Általad megadott bankszámlára.

Az összegeket a visszatérítési kérelem jóváhagyását követően legfeljebb 14 napon belül elutaljuk a megadott bankszámlára.

Ha olyan megrendelésből küldesz vissza termékeket, amely ajándékot tartalmazott, akkor az ajándékot is vissza szükséges küldeni.

Hogyan cserélhetem ki a terméket másikra?

Sajnos jelenleg nem tudunk termékcserét teljesíteni.

Üdvözlettel,

A Dodoli Csapata

6% kedvezmény

Üdvözlünk a Dodoli oldalán. 6% kedvezmény minden megrendelésre. Használd az SZIA6 kedvezménykódot a fizetési oldalon.