Hogyan és milyen feltételekkel tudom visszaküldeni a terméket?
Átvételekor mindig ellenőrizd a futártól kapott csomagok sértetlenségét és fizikai állapotát, és azonnal értesíts bennünket, ha sérült terméket kaptál.
*Felhívjuk figyelmedet, hogy a bambusztermékek természetes alapanyagú termékek, ezért színük és olykor textúrájuk termékenként eltérő lehet. Ezek a jellemzők nem tekintendők a termék hibájának vagy hiányosságának, hanem valójában megerősítik azt a tényt, hogy természetes termékekről van szó.
A termék kézhezvételétől számított 15 naptári napon belül kérheted bármely termék visszaküldését, indoklással vagy anélkül, ezért kérjük, a fent említett 15 napon belül gondold végig, hogy meg szeretnéd-e tartani a terméket / termékeket. A 15 nap letelte után nem lesz lehetőséged visszaküldési kérelmet benyújtani. Köszönjük megértésedet.
A visszaküldött termék / termékek szállítási költségét az alábbi feltételek esetén mi álljuk:
⭕️ Más terméket kaptál, mint amit megrendeltél.
⭕️ A megrendelt termékek a szállítás során kárt szenvedtek.
⭕️ A megrendelt termékeken fizikai vagy funkcionális hibákat (repedéseket, szakadásokat stb.) észlelsz.
A fentiektől eltérő okból történő visszaküldési igény esetén a visszaküldés szállítási költségét a Vevő állja, és a visszaküldött termékek kézhezvételét követően kerül levonásra a Vevőnek visszatérített értékből. A visszaküldés költsége megegyezik a weboldalon feltüntetett normál szállítási költséggel.
Visszaküldési kérelem indításához kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
📧 Küldj egy e-mailt a dodoli@dodoli.eu címre „Visszaküldés” tárggyal, és add meg az e-mailben a következő adatokat:
✅ Az adott megrendelésből mely termék(ek)et szeretnéd visszaküldeni. Például: „zöld egeres tányér”.
✅ A megrendelés vagy a számla sorszáma. A számla sorszáma a számla tetején található.
✅ Bankszámla adatok (a bankszámla tulajdonosának neve és a bankszámla IBAN-ja), amelyre szeretnéd a visszaküldött termékek értékét megkapni.
✅ Mobiltelefonszámodat.
✅ Azt a címet, ahonnan szeretnéd, hogy a visszaküldött termékeket a futár felvegye.
✅ Bizonyító fotók, amelyek bemutatják a termékekkel kapcsolatos problémát. A visszaküldés költségét nem fogjuk tudni állni, hacsak nem csatolod azokat a fotókat, amelyek megerősítik a problémát.
✅ Preferált dátum, amikor szeretnéd, hogy a terméket a futár átvegye.
📧 Legfeljebb 3 munkanapon belül megküldjük a válaszunkat az e-mailedre a részletekkel és világos utasításokkal.
🛑 NE küldj vissza terméket a fentiekben részletezett visszaküldési kérelem és megerősítő e-mail nélkül.
🛑 Minden jóváhagyott visszaküldési kérelem esetén mi küldjük a futárt, hogy felvegye a visszaküldendő termékeket tartalmazó csomagot. NE postázz csomagokat / dobozokat magad.
🛑 NE küldj vissza termékeket posta vagy egyéb futár útján. Ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni.
🛑 NE küldj termékeket utánvéttel. Ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. Cégünk nem kezel készpénzt.
Nagyon fontos!
📦 A dobozban érkező termékek esetében NE semmisítsd meg a termékek eredeti dobozát, és ne ragassz címkéket vagy ragasztószalagot a dobozra.
📦 Csomagold és dobozold be megfelelően a terméket, hogy a termék és eredeti doboza biztonságban megérkezzen hozzánk. Használhatod ugyanazt a kartondobozt a visszaküldéshez, amelyben a megrendelésed érkezett Hozzád.
📃 Visszaküldés előtt a termék(ek) külső dobozába helyezd bele a számla másolatát vagy a számla sorszámát tartalmazó üzenetet. Így biztosan nem lesz félreértés, amikor a visszaküldött termék(ek) megérkeznek a raktárunkba.
🎁 Ha olyan megrendelésből küldesz vissza termékeket, amely ajándékot tartalmazott, akkor az ajándékot is vissza szükséges küldeni.
🔍 Miután megkaptuk a visszaküldött termékeket, a termékeket megvizsgáljuk hibák és kopás jelei szempontjából, és kiértékeljük:
⭕️ Azokat a termékeket, amelyeket azért küldtél vissza, mert hibásan vagy sérülten kaptad meg őket, az eredeti beszerzési értékükön fogjuk számolni. Ehhez fontosak a „visszaküldési kérelem” e-mailjéhez csatolt fényképek. A visszaküldés szállítási költsége nem kerül levonásra.
⭕️ Azokat a termékeket, amelyeket személyes okból küldesz vissza, és amelyek nem mutatják sérülés / kopás jeleit, ugyancsak az eredeti vásárlási értékükön számoljuk. A visszaküldés szállítási költsége levonásra kerül.
⭕️ A személyes okból visszaküldött, használat / kopás jeleit mutató termékeket az eredeti vásárlási érték 30-75%-án számoljuk (a kopás mértékétől függően). A visszaküldés szállítási költsége levonásra kerül.
⭕️ A személyes okból visszaküldött azon termékek, amelyek megrepedve / törve érkeznek hozzánk (ezért fontos a visszaküldött termékeket gondosan becsomagolni), használhatatlannak minősülnek, és nem tudjuk elfogadni a visszatérítési igényt.
💰 Miután megkaptuk a csomagot, és a termékeket a fent részletezett kritériumok alapján kiértékeltük, a visszaküldött termékek értékét (legfeljebb 10 napon belül) átutaljuk az általad a visszaküldési kérelem e-mailjében megadott számlára. A szállítás eredeti költsége NEM visszatéríthető.
Hogyan cserélhetem ki a terméket másikra?
Sajnos jelenleg nem tudunk termékcserét teljesíteni.
Üdvözlettel,
A Dodoli Csapata