Termékvisszaküldés és visszatérítés

Hogyan és milyen feltételekkel tudom visszaküldeni a terméket?

Átvételekor mindig ellenőrizd a futártól kapott csomagok sértetlenségét és fizikai állapotát, és azonnal értesíts bennünket, ha sérült terméket kaptál.

*Felhívjuk figyelmedet, hogy a bambusztermékek természetes alapanyagú termékek, ezért színük és olykor textúrájuk termékenként eltérő lehet. Ezek a jellemzők nem tekintendők a termék hibájának vagy hiányosságának, hanem valójában megerősítik azt a tényt, hogy természetes termékekről van szó.

A termék kézhezvételétől számított 15 naptári napon belül kérheted bármely termék visszaküldését, indoklással vagy anélkül, ezért kérjük, a fent említett 15 napon belül gondold végig, hogy meg szeretnéd-e tartani a terméket/termékeket.
A 15 nap letelte után nem lesz lehetőséged visszaküldési kérelmet benyújtani. Köszönjük megértésedet.
A visszaküldött termék/termékek szállítási költségét az alábbi feltételek esetén mi álljuk:

  1. Más terméket kaptál, mint amit megrendeltél.
  2. A megrendelt termékek a szállítás során kárt szenvedtek.
  3. A megrendelt termékeken fizikai vagy funkcionális hibákat (repedéseket, szakadásokat stb.) észlelsz.

A fentiektől eltérő okból történő visszaküldési igény esetén a visszaküldés szállítási költségét a Vevő állja, és a visszaküldött termékek kézhezvételét követően kerül levonásra a Vevőnek visszatérített értékből. A visszaküldés költsége megegyezik a weboldalon feltüntetett normál szállítási költséggel.

Visszaküldési kérelem indításához kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:

Küldj egy e-mailt a dodoli@dodoli.eu címre „Visszaküldés” tárggyal, és add meg az e-mailben a következő adatokat:

  • Az adott megrendelésből mely termék(ek)et szeretnéd visszaküldeni. Például: „zöld egeres tányér”.
  • A megrendelés vagy a számla sorszáma. A számla sorszáma a számla tetején található.
  • Bankszámla adatok (a bankszámla tulajdonosának neve és a bankszámla IBAN-ja), amelyre szeretnéd a visszaküldött termékek értékét megkapni.
  • Mobiltelefonszámodat.
  • Azt a címet, ahonnan szeretnéd, hogy a visszaküldött termékeket a futár felvegye.
  • Bizonyító fotók, amelyek bemutatják a termékekkel kapcsolatos problémát. A visszaküldés költségét nem fogjuk tudni állni, hacsak nem csatolod azokat a fotókat, amelyek megerősítik a problémát.
  • Preferált dátum, amikor szeretnéd, hogy a terméket a futár átvegye.

Legfeljebb 3 munkanapon belül megküldjük a válaszunkat az e-mailedre a részletekkel és világos utasításokkal.

Nagyon fontos!

A dobozban érkező termékek esetében NE semmisítsd meg a termékek eredeti dobozát, és ne ragassz címkéket vagy ragasztószalagot a dobozra.

Miután megkaptuk a visszaküldött termékeket, a termékeket megvizsgáljuk hibák és kopás jelei szempontjából, és kiértékeljük.

Azokat a termékeket, amelyeket azért küldtél vissza, mert hibásan vagy sérülten kaptad meg őket, az eredeti beszerzési értékükön fogjuk számolni. Ehhez fontosak a „visszaküldési kérelem” e-mailjéhez csatolt fényképek. A visszaküldés szállítási költsége nem kerül levonásra.

Azokat a termékeket, amelyeket személyes okból küldesz vissza, és amelyek nem mutatják sérülés/kopás jeleit, ugyancsak az eredeti vásárlási értékükön számoljuk. A visszaküldés szállítási költsége levonásra kerül.

A személyes okból visszaküldött, használat/kopás jeleit mutató termékeket az eredeti vásárlási érték 30-75%-án számoljuk (a kopás mértékétől függően). A visszaküldés szállítási költsége levonásra kerül.

A személyes okból visszaküldött azon termékek, amelyek megrepedve/törve érkeznek hozzánk (ezért fontos a visszaküldött termékeket gondosan becsomagolni), használhatatlannak minősülnek, és nem tudjuk elfogadni a visszatérítési igényt.

Csomagold és dobozold be megfelelően a terméket, hogy a termék és eredeti doboza biztonságban megérkezzen hozzánk. Használhatod ugyanazt a kartondobozt a visszaküldéshez, amelyben a megrendelésed érkezett Hozzád.

Visszaküldés előtt a termék(ek) külső dobozába helyezd bele a számla másolatát vagy a számla sorszámát tartalmazó üzenetet. Így biztosan nem lesz félreértés, amikor a visszaküldött termék(ek) megérkeznek a raktárunkba.

NE küldj vissza terméket a fentiekben részletezett visszaküldési kérelem és megerősítő e-mail nélkül.

Minden jóváhagyott visszaküldési kérelem esetén mi küldjük a futárt, hogy felvegye a visszaküldendő termékeket tartalmazó csomagot. NE postázz csomagokat/dobozokat magad.

NE küldj vissza termékeket posta vagy egyéb futár útján. Ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni.

NE küldj termékeket utánvéttel. Ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. Cégünk nem kezel készpénzt.

A szállítás eredeti költsége NEM visszatéríthető.

Miután megkaptuk a csomagot, és a termékeket a fent részletezett kritériumok alapján kiértékeltük, a visszaküldött termékek értékét (legfeljebb 10 napon belül) átutaljuk az általad a visszaküldési kérelem e-mailjében megadott számlára.

Ha olyan megrendelésből küldesz vissza termékeket, amely ajándékot tartalmazott, akkor az ajándékot is vissza szükséges küldeni.

Hogyan cserélhetem ki a terméket másikra?

Sajnos jelenleg nem tudunk termékcserét teljesíteni.

Üdvözlettel,

A Dodoli Csapata