Fizetés és szállítás

Megrendelések leadása

A megrendelésedet kizárólag online tudod leadni, a dodoli.hu weboldal használatával.

Postázás és a megrendelések kiszállítása

A 25000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen kiszállítjuk, kivéve azokat a megrendeléseket, amelyek kedvezményes promóciós kóddal rendelkeznek. A promóciós kódok által biztosított kedvezményeket nem vesszük figyelembe az ingyenes szállítás minimális rendelési értékének kiszámításakor.

Minden megrendelést expressz futárral szállítunk. A szállítási díj egyértelműen megjelenik a megrendelőlapon, mielőtt véglegesítenéd a megrendelést. Megrendelésedet a futár a megrendelés leadását és megerősítését követő 1-3 napon belül átveszi. A bankkártyával fizetett megrendeléseket azonnal visszaigazoljuk. Az átutalással fizetett megrendelések körülbelül 3 munkanapon belül kerülnek visszaigazolásra. A csomagod futárnak történő átadását követően körülbelül 2-3 munkanapon belül kézhez kapod. A futárcégek általában 9 és 18 óra között szállítanak. Ezzel az időintervallummal kalkulálj, amikor a kézbesítési címet választod ki, hogy maximalizáld annak esélyét, hogy elérhető leszel a megjelölt helyen.

A termékek értéke és a szállítási díjak egyértelműen megjelennek weboldalunkon, mielőtt véglegesítenéd a megrendelést, és a számlán is szerepelnek. A csomag átvételénél nem kell semmilyen extra összeget vagy további díjat fizetned a futárnak.

Rendelés törlése

Rendelésedet mindaddig lemondhatod a dodoli@dodoli.eu e-mail címre küldött üzenetben, amíg az nem kerül véglegesítésre.
Amennyiben a megrendelésedet véglegesítettük, onnantól már nem tudjuk azt törölni, mert már átadtuk a futárnak, és úton van a megadott címre.
Ha nem kívánod átvenni a rendelésedet, és nem tudtad időben lemondani, a szállítási költséget a kifizetett összegből vonjuk le.
Hiszünk a tetteinkért való felelősségünkben és a környezetünkre gyakorolt hatásunk tudatosságában, ezért arra kérünk, csak akkor rendelj, ha biztos vagy abban, hogy szeretnéd a termékeket.
Ha a futárnál történő, utánvétes fizetést választottad, és nem vetted át a rendelésedet, akkor ez a fizetési opció a továbbiakban nem áll majd rendelkezésedre. Ha később mégis szeretnél vásárolni valamit webáruházunkból, akkor előre kell majd fizetned.

Rendelések kifizetése

A megrendelésedet rendezheted banki átutalással, online bankkártyával / hitelkártyával (Visa / Maestro / Mastercard), vagy utánvéttel. Válaszd ki a kívánt fizetési módot a rendelési űrlap 2. lépésében.

Utánvétes fizetés
Az utánvéttel történő fizetés a csomagot kézbesítő futárnál történik. Kérjük, mindig próbáld előkészíteni a pontos összeget a futár érkezéséig, előfordulhat, hogy egyes futároknál nincs váltópénz. Őrizd meg a nyugtát, amelyet a futár a fizetés igazolásaként ad.

Fizetés banki átutalással
A banki átutalással történő fizetés az oldalon megjelenő banki adatok felhasználásával történik, ahová a megrendelés véglegesítése után irányítunk. A befizetéskor meg KELL adnod a banki átutalás „Megjegyzés” rovatában a rendelési számodat. A megrendelést azonnal postázzuk, miután a megrendelés értéke megérkezett a számlánkra. 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy teljesítsd a banki átutalást. A határidő leteltével fizetés hiányában töröljük a megrendelést.

Online, bankkártyával/hitelkártyával (Visa / Maestro / Mastercard)
Ha az „Online, hitelkártyával vagy bankkártyával” fizetési módot választottad, akkor a fizetést feldolgozó szolgáltató biztonságos oldalán kell majd kitöltened egy űrlapot a kártyaadataidról. A Visa és a MasterCard logóval (Visa / Visa Electron és Mastercard / Maestro) kiállított hitelkártyákkal / bankkártyákkal történő fizetések a szolgáltatók által kifejlesztett „3-D Secure” rendszeren keresztül történnek, amelyek biztosítják, hogy az online tranzakciók biztonsági szintje azonos legyen a bármely ATM-nél vagy kereskedőnél történő fizetések szintjével. A „3-D Secure” elsődlegesen azt biztosítja, hogy a kártyáddal kapcsolatos információk soha ne kerüljenek továbbításra és soha ne tárolódjanak az áruház szerverein vagy a fizetési szolgáltatók szerverein, ezeket az adatokat közvetlenül a Visa és a MasterCard rendszerbe vezessék át. A bankkártyás fizetésért nem számítunk fel jutalékot!

Reklamáció

Ha bármilyen hibát észlelsz a csomag tartalmára vagy a számlára vonatkozóan, kérjük, a csomag átvételétől számított 3 munkanapon belül vedd fel velünk a kapcsolatot. Mindent megteszünk a hibák elkerülése érdekében, de néha mégis becsúsznak. Biztosítunk Téged, hogy azonnal intézkedünk a részünkről elkövetett hibák korrigálásáról, hogy minimalizáljuk a keletkező kellemetlenségeket.